Restaurant Brekers Callantsoog, Helmweg 9

laatste reservering gemaakt gisteren

IENS recencies

  • Nico L.
      7,5/10
    11-07-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    6 /10
    Service:
    8 /10

    Reservering was op verschillende dagen alleen mogelijk om 19.30u Heel ongezellig plekje was gereserveerd. Ruimte buiten in overvloed..Zijn aan een andere tafel gaan zitten

  • Ria D.
      8/10
    02-07-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    8 /10
    Service:
    8 /10

    Ik heb heerlijk gegeten , alleen vind dat honden verboden moeten worden in een restaurant,,vind het gewoon niet passen ,,,,,,,,,,, er kunnen nl ook mensen zitten die vreselijk allergisch voor honden kunnen zijn........Dus tip.laat geen honden toe

  • Karin S.
      7,5/10
    25-06-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    6 /10
    Service:
    8 /10

    's Middags geboekt voor 4 personen met de ah spaarkaarten. Hadden na het lezen van de eerdere recensies weinig vertrouwen in het eten, maar dat viel 100% mee. Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Zalm als hoofdgerecht was een beetje flauw maar verder heerlijk. Ook de teriyakispies was heerlijk. Het nagerecht was ook lekker.

  • Thea V.
      8,5/10
    19-06-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    8 /10
    Service:
    10 /10

    Het eten was goed, puntje van aandacht friet was wel te eten, maar niet echt knapperig, de sla was niet om aan te zien! Kunnen ze beter niks geven. Maar al met al was het voorgerecht van beide lekker, en de spies als hoofdgerecht perfect. Nagerecht ook prima! Zou zo weer terug gaan!

  • mtebrunsvelt
      7,5/10
    06-06-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    8 /10
    Service:
    6 /10

    De reservering via Iens was niet doorgekomen, waardoor we een tafeltje in een donkere hoek kregen toegewezen. Het eten was verder prima.

  • admas
      5/10
    08-06-2017
    Eten:
    4 /10
    Decor:
    6 /10
    Service:
    6 /10

    Gegeten via de AH actie. Carpaccio was laf. De zalm niet smaakvol. Al met al geen hoogstaande kwaliteit. Teveel gerechten waarvoor moest worden bijbetaald. Je doet mee met een actie of niet. Maar niet op deze manier. Personeel vriendelijk, maar alles duurde erg lang. Had meer van dit restaurant verwacht.

  • Carolina H.
      2/10
    30-05-2017
    Eten:
    2 /10
    Decor:
    2 /10
    Service:
    2 /10

    Zeer slecht service en eten!! Slechte evaring! De carpaccio was flauw, veeel witte saus heel zoutig erop, met bacon, sloeg nergens op. Daarna wacht je ander galf uur voor de gerecht, in de lawaai, niet prettig! Wij kozen een butcher piece, het duurste, wij dachten dat wij een lekker rund vlees zullen krijgen.. nee kregen varken vlees, met een hoop jus in de boord, met dorpjes.. leek een schotel van een snelweg.. anderhalf uur voor dat... wij zijn weg gelopen.. 30€ voor 2 carpaccios en thés, dure graap... de eigenaar was arrogant en zei dat piece van de butcher kan van alles zijn (ook kip dus!?? Voor een vaste en hoge prijs!). Echt niet waard! Het versbaast me niet dat ze deel maken van de albert heijn actie! Anders blijft de tent leeg!! Afrader!

  • N K.
      7,5/10
    26-05-2017
    Eten:
    8 /10
    Decor:
    6 /10
    Service:
    8 /10

    Gebruik gemaakt van de AH actie. Lekker gegeten, wel jammer dat het restaurant ervoor kiest meerdere gerechten met bijbetaling in het menu op te nemen. Het dessert heeft bijvoorbeeld maar 2 keuzes waarvan een met €3,50 bijbetaling pp.

  • hans v.
      10/10
    30-04-2017
    Eten:
    10 /10
    Decor:
    10 /10
    Service:
    10 /10

    zeer leuke bediening. Leuke sfeer. Gerechten waren heerlijk en leuk opgediend. We hebben het AH menu genomen en de variatie om te kiezen was zeer goed. Echt een aanrader . We hebben er ook gewoon gegeten a la carte en dat was ook heel lekker. Echt een aanrader.

  • Yvonne v.
      6/10
    17-04-2017
    Eten:
    6 /10
    Decor:
    6 /10
    Service:
    6 /10

    Gegeten met de kinderen en schoonzoon. Was allemaalprima totdat mijn zoon zijn hamburger ging opeten . zat een stuk plastic in van drie cm. !!! Excuus werd gegeven van de serveerster niet eens van de kok zelf ! Wij gaan er niet meer heen !!!

Restaurant Brekers
Helmweg 9
1759 NE Callantsoog
bekijk telefoonnummer

toon op kaart email het restaurant
toon openingstijden

openingstijden

Diner

Maandag 19:30-20:30
Dinsdag 19:30-20:30
Woensdag 19:30-21:30
Donderdag 19:30-21:30
Vrijdag 19:30-21:30
Zaterdag 19:30-21:30
Zondag 19:30-21:30

Lunch

Niet geopend

Breakfast

Niet geopend

keuken

Mediterraan. Internationaal.

prijsklasse

€10 - €20.